Met 15 jaar aan kennis en ervaring zorgen wij voor duurzame klantrelaties

15 jaar aan kennis en ervaring

Yourcontact gaat verder dan de praktische ondersteuning. Met 15 jaar aan kennis en ervaring buigen wij ons met een ervaren oog over de invulling van de zorgplicht van uw bedrijf. Uw doelstellingen worden de onze.

Wanneer u gebruik maakt van onze werkwijze, onze kennis van de financiƫle wereld, ons professioneel klantcontact centrum met Wft gediplomeerde en onze ervaren medewerkers, dan zorgen wij voor meer tevreden en loyale klanten, duurzame klantrelaties en een beter eindresultaat.

Onze werkwijze

  • Werkend vanuit een duidelijke doelstelling en werkwijze
  • Via gerichte analyses het onbenut potentieel inzichtelijk maken
  • Transparante rapportages met duidelijke prestatie indicatoren
  • Gebruik makend van innovatieve systemen
  • Hard werkend waarbij we de klant op nummer 1 zetten
  • Flexibel en vast inzetbaar bij te hoge werkdruk van eigen personeel of een tekort aan kennis

Kernwaarden

Innovatief ondernemerschap – Expert in financiĆ«le dienstverlening & klantcontact – Resultaat- & klantgericht.

Meer weten over onze werkwijze

Wilt u meer weten over onze werkwijze? Of wilt u dat onze deskundige en creatieve mensen, met passie voor hun vak, hun licht over uw bedrijf laten schijnen? Neem contact op met John Heijen, directeur Yourcontact: 06 42 10 96 62.

Waar wij voor staan

Communicatie
Alles vanuit het concept van goede communicatie

Het gesprek
Ervaren en vriendelijk benaderen wij uw klant

Doelgericht
De doelstelling duidelijk vooraf bepaald en nagestreefd

Werken vanuit een Visie
waarbij gezamelijk succes centraal staat

Onze werkwijze - Yourcontact

Bel voor meer informatie
Tel: 088 77 72 300

Ontwerp en realisatie: Tmpldesign