Yourcontact zorgt met de juiste toon in ieder gesprek voor duurzame klantrelaties

Waarom Yourcontact

De financiële wereld is continu in beweging. Klanten worden steeds mondiger. Kwaliteit en service zijn basisvereisten geworden. Professioneel klantcontact wordt steeds belangrijker. Met passie voor de financiële dienstverlening, 15 jaar aan kennis en ervaring en een Wft vergunning, zorgen wij met de juiste toon in ieder gesprek voor duurzame klantrelaties.

Wat doen wij

Yourcontact onderhoudt en optimaliseert het contact met financiële klanten. Wij zorgen voor bereikbaarheid en professioneel telefonisch contact met bijvoorbeeld uw financiële klanten. Hierdoor hoeft u, de opdrachtgever (bank, verzekeraar, financieel tussenpersoon), geen tijd te besteden aan de techniek (callcenter, ICT) en aan het bijscholen van Wft gediplomeerd personeel. U maakt gebruik van onze kennis en ervaring op het gebied van klantcontact en financiële dienstverlening.

Voordelen Yourcontact

  • Werkend vanuit een duidelijke doelstelling en werkwijze
  • Via gerichte analyses het onbenut potentieel inzichtelijk maken
  • Transparante rapportages met duidelijke prestatie indicatoren
  • Goed opgeleide, Wft gediplomeerde, ervaren en klantvriendelijke medewerkers
  • Goede resultaten bij vorige, huidige en terugkerende klanten
  • In bezit van een Wft vergunning, ingeschreven bij de AFM (Autoriteit Financiële Markten)
  • Betrouwbaar met oog voor integere klantbehandeling
  • Flexibel en vast inzetbaar bij te hoge werkdruk van eigen personeel of tekort aan vakkennis

Onderscheidend

Yourcontact kent al ruim 15 jaar lang het klappen van de zweep in de bank- en verzekeringswereld. Wij beseffen dat transparantie de basis is en dat vertrouwen voorop moet staan. Yourcontact gaat verder dan alleen de praktische ondersteuning. Wij buigen ons met een ervaren oog over de invulling van de zorgplicht voor uw bedrijf. Door innovatie, hard werken en de klant op nummer 1 te zetten maken wij het verschil.

Over Yourcontact

  • Yourcontact is in 2012 opgericht door de drie eigenaren: John Heijen, Jeroen de Geus en Jeroen Uppelschoten. Alle drie heren hebben ruim 15 jaar ervaring in de financiële dienstverlening.
  • Wij beschikken over 25 werkplekken met geautomatiseerde inlog mogelijkheid en werken veel voor banken, verzekeraars en grote financiële tussenpersonen verspreid over het land.
  • 60% van onze Wft gediplomeerde en ervaren medewerkers is in vaste dienst. Er is weinig verloop en we hebben een erg laag ziekteverzuim.
  • De opleiding van de medewerkers doen wij in eigen beheer.
  • Ons klantcontact centrum is open tijdens kantooruren inclusief avonden en het weekend.
  • Wij hebben veel ervaring met de volgende opdrachten (gehele uitbesteding of overflow): in-bound telefoonverkeer zoals antwoordservice, klantenservice, sales, helpdesk, maar ook out-bound telefoonverkeer zoals afsprakenplanning, incasso, klantenservice, marktonderzoek en sales.
  • Onze expertise ligt vooral bij: beheren klantportefeuilles, bewerken klantbestanden, klachtbehandeling & monitoring, processing & nazorg consumptief krediet en hypotheken, zorgplicht gerelateerde opdrachten.

 

Waar wij voor staan

Communicatie
Alles vanuit het concept van goede communicatie

Het gesprek
Ervaren en vriendelijk benaderen wij uw klant

Doelgericht
De doelstelling duidelijk vooraf bepaald en nagestreefd

Werken vanuit een Visie
waarbij gezamelijk succes centraal staat

Over Yourcontact - Yourcontact

Bel voor meer informatie
Tel: 088 77 72 300

Ontwerp en realisatie: Tmpldesign